now i really know who am i..

Lelaki yang terlalu biasa hinggakan hidup aku juga tersangat biasa. Menjadikan bicara sebagai satu elemen untuk memuntahkan kata. Meminati sesuatu yang ringkas dan kadang-kadang banyak menghabiskan masa bersendiri memikirkan dan terus mencari jalan siapa sebenarnya diri ini. Aku terlalu sukakan keindahan dan sangat obses dengan sesuatu yang unik. Sering menjadikan diri sebagai korban kerana mahu melihat yang lain tersenyum. Tersangat percaya pada takdir. Meskipun takdir itu ada yang indah dan ada yang gundah. Tapi ternyata takdir tidak pernah kejam pada seseorang. Terima aku seadanya seperti mana kalian mengenal aku di awal dulu..


.::bigboss90workshop

kalau la kita dapat baca hati setiap orang...



if . instinct . expectation . hoping . believe . trust . friendship . lifecycle . dilemma . watsoever . mine . love.

Tuesday, June 2, 2009

jaLAn-JalAN ..

smalam ak pg r jln2 menghayati keindahan kuala lumpur..
mcm2 ragam org r..huhuhuh
pelik2..
tp skang ak ad banyak citer gak..
sementara tngu result kuar kan..
lwk...lwk....
br skang ak tau pn dita dah ad banyak pengikut...
huhuhu...
SYABAS...
woit korang jd x pg knduri kawin cik fisha????.
6.6.2009
AJimini(wekkkkkk)ap cer??
ak col x dpt pun???
dh tukar fon n number ek???

2 comments:

  1. apa mksud ko aku ade byk pengikut??
    bunyi mcm hina je..
    n
    ajim mmg mcm tu...

    ReplyDelete
  2. haha..azim kan hp die ade prob..
    tunggu la die beli nnt...
    kalo nk contact gak die tepon la umah die..
    aku ade no umah die..
    kalo nk msg aku..hihi..gile private kan..
    haha

    ReplyDelete