now i really know who am i..

Lelaki yang terlalu biasa hinggakan hidup aku juga tersangat biasa. Menjadikan bicara sebagai satu elemen untuk memuntahkan kata. Meminati sesuatu yang ringkas dan kadang-kadang banyak menghabiskan masa bersendiri memikirkan dan terus mencari jalan siapa sebenarnya diri ini. Aku terlalu sukakan keindahan dan sangat obses dengan sesuatu yang unik. Sering menjadikan diri sebagai korban kerana mahu melihat yang lain tersenyum. Tersangat percaya pada takdir. Meskipun takdir itu ada yang indah dan ada yang gundah. Tapi ternyata takdir tidak pernah kejam pada seseorang. Terima aku seadanya seperti mana kalian mengenal aku di awal dulu..


.::bigboss90workshop

kalau la kita dapat baca hati setiap orang...



if . instinct . expectation . hoping . believe . trust . friendship . lifecycle . dilemma . watsoever . mine . love.

Tuesday, May 19, 2009

new LiFe....new GossIP..

kali ni x nak cter banyak..
coz ak ni pun g cc je nak tlsblog..
so skejap je la..
bkn pe...cm ak nak bagi peringatan
pada sumer followers...

UNtuKmU DitA...
ak rase elok time cuti2 cenggini kanu mntak pak mu
menghantarmu ke kelas tuisyen BAHASA MELAYU & TATABAHASA...
hahahahaha.....
bkn pe kan nak naik part 3ni
kang x pepasal kau kn bang lg dgn adk bradik ko yg
BAIKNYE( yang ni ak tulis dgn penuh wajah bermuka for juni,finas,fizan,ajim,mira and D)
hahahaha
tuhan je yang tau...
x pepasal je ko yang kena lagii..
hu hu hu hu hu (nada ala2 nasyid)...hahaha

bt followers len,
nanti ak gossip korang plak..
klau x nak kena gossip,
cpt2 la anta note kt ak
yg mengatakan korang nak belanja ak mkn mcD..
SEMINGGU..
hohohoho
so..

X LA AK GOSSIp KORANG ek..

k..
C h O w w................................

4 comments:

  1. siut ko asrul...
    oohhh~ pandai ye skrg.
    buka gossip semata2 nak kutu aku...
    cis! nasib baik aku x benci ko!
    haha

    ReplyDelete
  2. haha..
    sumenye setuju..
    yg part muke bermuke tu aku agk kureng ckit..
    haha
    ko x tau ke aku ni makhluk tuhan plg baek..
    opss..terlepas lak..
    jgn gitau org..
    haha..
    anyway aku ngah hapal sihir ni..
    ko camne..
    haha

    ReplyDelete
  3. vavi ko asrull...
    jom ar turun KL lepak...

    ReplyDelete