now i really know who am i..

Lelaki yang terlalu biasa hinggakan hidup aku juga tersangat biasa. Menjadikan bicara sebagai satu elemen untuk memuntahkan kata. Meminati sesuatu yang ringkas dan kadang-kadang banyak menghabiskan masa bersendiri memikirkan dan terus mencari jalan siapa sebenarnya diri ini. Aku terlalu sukakan keindahan dan sangat obses dengan sesuatu yang unik. Sering menjadikan diri sebagai korban kerana mahu melihat yang lain tersenyum. Tersangat percaya pada takdir. Meskipun takdir itu ada yang indah dan ada yang gundah. Tapi ternyata takdir tidak pernah kejam pada seseorang. Terima aku seadanya seperti mana kalian mengenal aku di awal dulu..


.::bigboss90workshop

kalau la kita dapat baca hati setiap orang...



if . instinct . expectation . hoping . believe . trust . friendship . lifecycle . dilemma . watsoever . mine . love.

Sunday, April 18, 2010

pening..sakit..penat......letih......ntahla...

quite a lot of thing confusing my mind right now....ntahla...
now my back start hurting again..
since last 3 week before..
hurt become pain..

dont knoe what i wanna do...
god help me...
sumtime just asking to god why not He just not take my life now..
tired...being fake like this..
im just know that i not da old asrul..
dont know...
a lot of things confusing me..

boboy + asrul = me

1 comment:

  1. alaa asrul..
    aku phm perasaan tu..ko nak diri ko yg lame tp diri tu dah ilang kn?
    aku kan kwn ko gak..
    kalo de pape citer la kat aku keyhh..

    ReplyDelete